Een digitale upgrade bij Vraeg Van Aelst

Over Vraeg Van Aelst

In de doorgaans droge wereld van hypotheken en verzekeringen staat Vraeg Van Aelst als een frisse wind. Waar anderen afhaken door ingewikkeld jargon en ontoegankelijke informatie, maken de broers Wesley en Joery Van Aelst het juist leuk en begrijpelijk. Hun missie? Om hypotheek- en verzekeringsadvies toegankelijk én zelfs plezierig te maken voor iedereen.

Aanpak en implementatie

Hoewel Vraeg Van Aelst bekend staat om zijn klantgerichte aanpak, beseffen ze maar al te goed dat ICT een vak apart is. Om zowel op kantoor als op afstand veilig te kunnen werken, investeerden ze in een solide digitale infrastructuur.

Dankzij het basispakket digitale werkplek dat Emaxis voor hen implementeerde, genieten ze nu zorgeloos van een goed functionerende ICT-omgeving en kunnen ze vertrouwen op een ijzersterke beveiliging van hun klantgegevens.

Waarom Emaxis?

Toen Vraeg Van Aelst op zoek was naar een ICT-oplossing, was de keuze snel gemaakt. Tijdens een netwerkbijeenkomst stelden ze direct de vraag: “Wie kan ons helpen met ICT?” Alle ogen in de zaal richtten zich meteen op Rowan, de eigenaar van Emaxis. Na een snelle kennismaking en een heldere offerte was het duidelijk: Emaxis was de perfecte partner. De klik was er meteen. Zakendoen met mensen die jou echt begrijpen is niet alleen efficiënt, maar ook gewoon leuk!

Delen

Lees meer

Subscribe to our newsletter

Get updates and learn from the best

E-book 'De moderne werkplek' downloaden

Ga veilig hybride werken in 4 stappen.